vineri, 7 iulie 2017

Tu ce citeşti?



Pentru că n-am scris niciodată un articol în care să putem interacţiona atât de mult, m-am hotărât că acum e momentul. După cum clarifică şi titlul, astăzi vorbim despre lecturile noastre. Despre genurile noastre preferate şi cărţile pe care le citim. Mai jos aveţi lista mea, iar eu vă rog să faceţi acelaşi lucru, în comentarii. Acum, gata cu vorbăria. Un articol mai special merită ceva mai diferit, nu-i aşa?

Cărţile citite în momentul de faţă (sau cartea):

După cum probabil că aţi observat pe blog, noi am făcut câteva modificări, astfel încât acum sunteţi la curent cu ce citim acum, dar repet şi aici lecturile mele.

Hoţul de cărţi, de Markus Zusak


Ephialte - Începutul unui coşmar, de Cristinne C. C.                                                                           


Cărţile preferate:
Codul lui da Vinci, de Dan Brown


Înainte să te cunosc, de Jojo Moyes
Christine, de Stephen King                                                                                                                    
                                             
Genurile citite cel mai frecvent:

Thriller, acţiune

Dragoste, dramă                                                                                                                                                    
                                                                                                                         
Fantasy

Horror                                                                                                                                                      
                     



Eu sper mult că articolul e pe placul vostru. Sunt sigură că l-aţi parcurs foarte uşor, eu nu v-am plictisit prea mult. :D Nu uitaţi, vă aştept răspunsurile în comentarii! Sunt foarte curioasă!


 Lecturi plăcute!
                                                                  

Share: