duminică, 23 aprilie 2017

17 lucruri pe care trebuie să NU i le spui NICIODATĂ unui cititor

1. De ce nu te uiți pur și simplu la film?

2. N-am citit o carte de un milion de ani.

3. N-ai deja destule cărți?

4. Asta nu e cartea în care X moare la sfârșit?

5. Cum poți să citești o carte atât de mare? 
*se holbează la cartea mea de 350 de pagini*


6. Ce faci cu atâtea cărți?

și inevitabila întrebare...

7. Tu chiar n-ai nimic de făcut de citești atâtea cărți?

8. E doar o carte.

9. *mă panichez pentru că nu îmi găsesc semnul de carte* 
De ce nu îndoi pur și simplu colțul?

10. Cărțile digitale nu sunt cărți adevărate.


11. Cine e *inserează numele autorului tău preferat aici*? 
Vreun cântăreț sau ceva?

12. Poți să lași cartea aia un pic din mână și să îmi dai atenție?


13. Pe bune, o să stai în casă ca să... citești? 

14. Chiar o să poți să termini toate astea? 
*se uită la biblioteca mea uriașă*

15. Cine mai citește cărți zilele astea?

16. Nu pot să cred că deja ai terminat cartea aia. 
*după o săptămână întreagă*

17. N-o să poți să termini niciodată cartea aia


Am omis ceva? Care sunt lucrurile spuse de muggles care vă enervează cel mai tare? :))
Share: