sâmbătă, 14 ianuarie 2017

Citate din cărțile mele preferate #1


1. „Și ai grijă de visele tale (...). Nu știi niciodată când vei avea nevoie de ele.” - Vei fi acolo, Guillaume Musso

2. „Un om poate ierta, dar n-ar trebui niciodată să uite.” - Persepolis, Majane Satrapi

3.„Mi s-a părut mereu ridicol că oamenii voiau să stea pe lângă mine doar pentru că sunt frumoasă. E ca și cum ți-ai alege cerealele după culoare în loc de gust.” - Orașe de hârtie, John Green

4. „Apoi am descoperit că rudele nu trebuie neapărat să se iubească reciproc.” - Bărbați care urăsc femeile, Stieg Larsson

5. „Nu știu ce e mai rău: să ai o șansă și să nu profiți de ea, sau să nu ai nicio șansă.” - Dorothy must die, Danielle Paige

6. „Nu vrei să fii viu înainte să mori?” - Toată lumina pe care nu o putem vedea, Anthony Doerr

7. „Ea e scopul meu și ne vom salva reciproc. Vom salva toată lumea. Și apoi o voi convinge că locul ei e aici. Lângă mine.” - Anna în veșmânt de sânge, Kendare Blake

8. —Rasa umană nu e importantă. Un om nu trebuie să se abandoneze pe sine.
     —Presupun că s-ar putea spune că Hitler nu s-a abandonat pe sine.
     —Ai dreptate. Nu s-a abandonat. Dar milioane de nemţi au făcut-o. Asta a fost tragedia. Nu că un om a avut curajul de a fi rău, ci că un milion de oameni n-au avut curajul de a fi buni.”

9. Să iubești pe cineva nu a fost cum se aștepta ea. Era ca și cum ai cădea de la înălțime și te-ai rupe în două bucățele, și doar o persoană ar ști cum să le lipească la loc.” -Tiger Lily, Jody Lynn Anderson

10. „—Ești atât de frumoasă. Îmi e teamă că într-o zi o să mă uit la tine și nu o să știu cine ești.
—Cred că chiar dacă nu vei mai știi cine sunt într-o zi, tot vei ști că te iubesc.
—Dar dacă te văd, și nu știu că ești fiica mea și nu știu că te iubesc?
—Atunci, o să-ți spun că te iubesc, iar tu mă vei crede.”-Altfel... și totuși Alice, Lisa Genova

11. „—De ce plângi?
—Pentru că, îmi reamintești de ce ar fi trebuit să fie lumea. De ce poate fi.” Diamantul de la miezul nopții, Sarah J. Maas

12. „Odată ca niciodată, un înger și un demon s-au îndrăgostit. 
Nu s-a sfârșit prea bine.” - Născută din fum și os, Laini Taylor

13. „— Eu sunt Madagascar, zic somnoroasă.
— Ce eşti?
— Insula Madagascar. Iar tu eşti Africa.
Mă strânge încetişor de umăr şi cred c-a înţeles. Bag mâna în foc că a înţeles.”

14. „Să citești o carte e ca și cum te-ai întoarce într-o destinație de vacanță iubită odinioară.” - Marile minciuni nevinovate, Liane Moriarty

15. „Gândește-te la frumusețea din jurul tău și fii fericit.” - Jurnalul Annei Frank, Anna Frank


Share:

2 comentarii:

  1. Nu am citit nimic din cartile enumerate de tine. Musso imi place dar am citit doar Central Park.

    RăspundețiȘtergere