vineri, 30 iunie 2017

Rainbow book tag


Pentru că e vară şi ieri a plouat, nu pot vorbi despre zăpadă, primele flori ale primăverii sau frunzele uscate ale toamnei, dar în continuare o să vorbesc despre curcubeu. Curcubeul, am observat noi, apare indiferent de anotimp, prin urmare se potriveşte de minune oricând.

Am revenit cu o nouă idee. Un book tag creat de mine, pe care îl poate folosi oricine, doar să menţioneze blogul nostru.

1) Roşu - o carte pe care n-ai putut s-o termini

Din păcate, eu n-am putut termina cartea Magonia, scrisă de Maria Dahvana Headley. 


2) Portocaliu - o carte pe care ai iubit-o mult în copilărie


 Cartea pe care am adorat-o în copilărie este Douăzeci de mii de leghe sub mări, de Jules Verne

3) Galben - seria preferată


Seria mea preferată este ''Robert Langdon'', scrisă de bine-cunoscutul Dan Brown.

4) Verde - o carte care-ţi aduce aminte de natură şi clipe frumoase


Umanii, de Matt Haig, îmi aduce aminte de natură. Poate din pricina extraterestrului care nu cunoaşte Pământul, dar cu siguranţă îmi oferă un colţ din natură atunci când mă gândesc la ea. Şi a fost o carte amuzantă, deci clipele frumoase nu lipsesc.

5) Albastru - cartea (seria) care te-a introdus în lumea cititului


Căpitan la 15 ani, cu siguranţă. Eram mică şi mi se părea uriaşă, dar am reuşit să o termin intr-un timp record.


6) Indigo - o carte fantasy care ţi-a rămas întipărită în minte


Primul volum al seriei ''Născuţi din ceaţă'', scrisă de Brandon Sanderson, e cartea fantasy care mi-a rămas întipărită în minte datorită originalităţii acesteia. 


7) Violet - prima carte care a reuşit să te emoţioneze până la lacrimi


Aici aş putea să enumăr vreo două-trei, dar cum trebuie doar una şi prima care a reuşit să facă asta, sunt fericită (sau tristă) să vă spun că ''Înainte să te cunosc'', de Jojo Moyes mi-a rupt inima în două.

Sper mult că acest book tag a fost pe placul vostru şi vă aşteptăm să ne urmăriţi pe blog în continuare.
Nu uitați că puteți prelua acest tag, cu condiția de a menționa că a fost creat de blogul nostru, iar dacă nu dețineți un blog, ne puteți răspunde la „întrebări” în comentarii.
Abia așteptăm să vedem ce ați ales voi! Deci trimiteți-ne link de la postarea de pe blogul vostru/ scrieți-vă mai jos răspunsurile :)

Lecturi plăcute!
Share: