marți, 25 octombrie 2016

Tag: The coffee book

Imagini pentru the coffee book tag

     Nu sunt un mare fan al cafelei, însă am văzut acest tag pe blogul lui Yuki și mi s-a părut interesant, așa că m-am decis să-l fac și eu.


1.CAFEA NEAGRĂ: O CARTE ÎN CARE INTRII CU GREU, DAR CARE DISPUNE DE MULȚI FANI.
Imagini pentru throne of glass

      Tronul de cleștar. Nu știu dacă are neapărat fani hardcore în România, deși au fost traduse și la noi primele trei volume, dar în străinătate aproape toți iubitorii de cărți au citit-o. Am prieteni cărora le respect mult părerile și au citit-o și le-a plăcut, dar mie mi s-a părut groaznică. Acțiunea nu e atât de rea, chiar are potențial, dar Caelena Sardothien, personajul principal, trică tot cu așa zisa ei perfecțiune, iar poveștile de dragoste ( care nu sunt deloc puține) sunt total irealiste. 

2.PEPPERMINT MOCHA: NUMEȘTE O CARTE/SERIE CARE DEVINE MAI POPULARĂ ÎN ZILE FESTIVE.
Imagini

Coraline. Cred că e mai populară în această perioadă a anului, de Halloween, deoarece e deja un clasic al literaturii horror și poate fi citită de copii și adulți deopotrivă.

3.CIOCOLATĂ CALDĂ: CARE E CARTEA TA PREFERATĂ DIN COPILĂRIE?
Imagini pentru mica sirena carte
      Mica sirenă. Sirenă cu părul roșcat+prinț cu ochii albaștrii, ce poate fi mai frumos? O poveste de curaj, ce are la bază explorarea, descoperirea unor noi lumi. Desigur, e minunată atâta timp cât rămâneți la versiunea Disney și nu vă aventurați ca mine la cea originală. C-o-p-i-l-ă-r-i-e d-i-s-t-r-u-s-ă.


4. 2 SHOTURI DE EXPRESSO: O CARTE CARE TE-A ȚINUT ÎN PRIZĂ DE LA ÎNCEPUT PÂNĂ LA FINAL
Imagini pentru baiatul cu pijamale in dungi

      Băiatul cu pijamale în dungi. Literalmente, nu la sensul figurat. M-a ținut trează cu lanterna în mână, la două noaptea, pentru a afla ce se întâmplă mai departe. Plângeam și citeam, plângeam și citeam. 

5. STARBUCKS: NUMEȘTE O CARTE PE CARE O VEZI PRETUTINDENI
Imagini pentru a song of ice and fire
      Seria „Cântec de gheață și foc” de George R.R. Martin. E mult mai mult decât o carte, e o extensie a sufletului meu. Și da, a avut parte de multă publicitate, mai ales după ecranizarea ei în serialul de succes Game of thrones, dar a meritat-o pe deplin. Mai e nevoie să spun că are cea mai bună intrigă politică pe care am citit-o vreodată și cel mai bine construit univers fantasy de care am auzit?
6. OOPS! DIN GREȘEALĂ AM LUAT CAFEA DECOFEINIZATĂ: NUMEȘTE O CARTE DE LA CARE TE AȘTEPTAI LA MAI MULT
Imagini pentru nascuta din fum si os
      Născută din fum și os. Poate că e vina mea că mă așteptam la complet altceva de la această carte. Voiam o poveste plină de mister și acțiune și puțin de groază, dar am primit o poveste complicată de dragoste în care acțiunea e doar în fundal. Ok, n-a fost oribilă, însă toată lumea vorbea de ea, „hype”-ul era imens și credeam că va fi ceva mult mai surprinzător decât atât.
Nominalizez mai departe blogurile:




Share:

3 comentarii:

  1. Total de acord cu numarul 4! The boy in the stripped pajamas is simply amazing.

    RăspundețiȘtergere
  2. Aww, ce drăgu, m-ai nominalizat și pe mine! Abia acum am văzut, dar oricum am făcut cred că acum vreo 2 ani tag-ul. Mulțumesc totuși, lecturi frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere